Zákaznická linka 800 33 44 55 pondělí až pátek v čase 9:00 - 16:00 česky | english

Aktuality - Provoz ve dnech 22. 12. 2020 až 3. 1. 2021

Provoz ve dnech 22. 12. 2020 až 3. 1. 2021


21.12.2020

Vážení zákazníci,

 

oznamujeme, že naše kancelář bude od 22. 12. 2020 do 3. 1. 2021 uzavřena. V této době nebude obsluhována ani zákaznická linka.

 

Rádi bychom Vám v tomto příspěvku zodpověděli nejběžnější dotazy týkající se přelomu roku:

  • Je nutné hlásit stav elektroměru/plynoměru k 31. 12. 2020?

Nahlášení stavu elektroměru/plynoměru záleží pouze na Všem rozhodnutí. Pokud jej budete chtít nahlásit, je nutné tak učinit prostřednictvím tohoto formuláře.

  • Od 1. 1. 2021 budu Vaším novým zákazníkem. Kdy obdržím platební kalendář?

Většina nových zákazníků platební kalendář obdržela již v průběhu listopadu či prosince. Pokud jste platební kalendář zatím neobdržel, čekáme na schválení změny dodavatele u Operátora trhu s energiemi. Jakmile bude změna schválena, platební kalendář Vám bude automaticky zaslán.

 

Odpovědi na další časté dotazy naleznete zde.

 

Tým Ray Energy a.s.

Ušetři na energiích a vyhraj tablet